Mina första tavlor

 
Hej på er :) Igår var som sagt jag och Erik i ett soligt Göteborg och vi båda fick med oss flera olika saker som vi blev nöjda med. Så himla skönt när det blir så, jag HATAR när man han tagit av sig alla kläder för att prova något och så passar inget man har fått med sig in i provrummet. Och jag som vanligtvis inte provar kläder och hatar det så blev jag offer för det igår, suck.. Men förutom det fick jag med mig roliga saker. 
 
Senare på dagen åkte vi förbi min bror och Sofia och hängde upp mina första tavlor, blev nöjd faktiskt. Det syns dock inte så bra på bilden eftersom jag tog bilden med mobilen. Men så himla roligt att det blev så bra :D
 
Nu ska jag fortsätta måla bilder, har helt fastnat i det, så roligt!!! Vi hörs senare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback