I'M BACK BITCHES

Hej på er! Jag har för en gångs skull bestämt mig för att börja blogga igen, WIHO, vilket var nästan ett halvår sedan ja gjorde det. Men det ska nog gå bra. Det har hänt mycket sen jag slutade blogga, andra året på gymnasiet är snart slut och somamrlovet närmar sig med stormsteg, jag har köpt en hund, varit i London och haft brunt hår, yes I had.. Jag är däremot blond igen och mår prima. 
Jag ska snart åka hem från skolan och bege mig ut i regnet på en ridtur i skogen. Men innan det ska jag göra klart en skoluppgift, inte så roligt men mer ett måste. 
 
Bilder från London med min älskling, vi hade sån tur med vädret! 23 grader och sol varje dag vi var där, och då var vi där i mars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback