MY NEW GOLDEN MOBILE SHELL

Hej på er, det är äntligen fredag och skolan har slutat. Just nu befinner jag mig hemma hos min mormor som för tillfället ligger på sjukhus, så vi ska ta hand om hennes hundar från och med idag, kommer bli så mysigt!! Jag har förövrigt på mig mitt nya linne, ringar och armband idag, super snyggt med guldiga smycken, jag var helt anti det förut men det är ju as ballt!
 
However, vad tycker ni om mitt nya as-snygga iPhone skal?  Jag diggar det verkligen och med nya uppdateringen bilr allt så himla fint. Min dator dör när som helst så vi får höras ikväll, om inte, ha en grym fredag! 

Kommentarer
Anonym säger:

kan du inte visa en bättre bild på linnet? :)

2013-09-21 | 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback