MY LOVELY PANTS

 
 
 
 
Bilder som Matilda har tagit.
Hej på er, idag sken solen här i Skövde och det var himla mysigt. På foto lektionen passade vi på att ta lite outfit bilder hit, är det inte lite roligare med mer proffsiga outfit bilder? Jag hade iallafall på mig mina hellånga levi's byxor idag för första gången, men jag diggar dom verkligen och dom kommer nog bli en ny favorit! Efter skolan drog jag och unnade mig lite andra saker som jag kan visa imorgon, för nu ska jag och Erik kolla på Kon Tiki eftersom vi har varit tillsammans i 10 månader idag, he will allways be mine ♥
 

Kommentarer
Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥ säger:

vart köpte du byxorna? Jättefina!

2013-09-11 | 20:48:49
Bloggadress: http://jmphoto.webblogg.se
emilia säger:

så sjukligt snyggt!

2013-09-11 | 21:26:56
Bloggadress: http://pezone.blogg.se
Mamma säger:

Byxorna har Lovisas mamma (jag) köpt på Gengåvan i Skövde. Ett riktigt fynd! ;)

2013-09-12 | 05:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback