MY FAVORITE PRODUCTS



Tänkte som sat tipsa lite om mig favorit produkter till håret. Den första är Batiste torrschampoo som är helt otroligt! För det första finns det massa olika goda lukter med den här rosa är min favorit, håret blir direkt frescht igen och man får en bra volym som håller hela dagen. 69 kronor på Kicks och det är verkligen det bästa torrschampoot jag har haft, finns även till brunetter!


Den andra är Bed Heads After Party som är typ som silikondroppar till håret, när håret är lite risigt så brukar jag  ta i en klick, speciellt i topparna för får man i för mycket blir håret lätt flötigt. 399 (tror jag) kronor.


Tror jag har tipsat som detta värmeskydd från Lernberger Stafsing förut men det är så bra. Det har till och med fått pris för att det är så bra, jag tar alltid i det i håret när jag plattar eller lockar det och det gör verkligen skillnad, mitt hår är inte alls så slitet längre! Från Kicks 179 kronor.



Det sista är ett typ at värmeskydd från Bed Head som jag tar i håret när jag fönar det (vilket jag inte gör så ofta) men det luktar så otroligt gott, man luktar verkligen godis i håret efter. Man får en otroligt volym i håret också, jag tror man kan använda det när man plattar håret också men det brukar inte jag. Ca. 200 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback