MONDAY EVENING


Hej, har ni märkt någon skillnad? Jag har suttit hela eftermiddagen och fixat ihop en ny design till bloggen som jag personligen tycker om riktigt mycket! Hela kvällen har jag varit i stallet hos Paxon och han är på bättringsvägen men ändå inte riktigt frisk, stackarn. Om han inte är feberfri om 2-3 dagar måste vi åka in med honom till veterinären. 
Eftersom jag har så mycket nu efter skolan med plugg och Paxon + att jag ska söka ett nytt jobb, jag har ju slutat på Glädje, så får bloppisen komma upp tidigast i helgen. Kram.

Kommentarer
elin wahlberg säger:

åh så himla fin inspiration!

2013-09-16 | 23:00:25
Bloggadress: http://elinwahlberg.blogg.se/
Anonym säger:

varför slutade du på glädje?

2013-09-18 | 16:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback