BLACK AND WHITE

Bilder tagna av fina Matilda
 
Hej på er, efter en stressig och panikartad morgon fick jag tillslut på mig mina älskade boyfriend byxor och en sjorta, det jag egentligen hade tänkt mig hade mamma slängt i tvätten så jag fick tänka om, och jag hade typ 3 minuter på mig. MEN jag överlevde så det var inte hela världen haha. Hur har eran dag varit då? Själv har jag sprungit på stan och jag fick med mig lite nytt smink hem och nyss lagade jag mat till hela familjen och det blev urgott, hur nice?! 
Men nu ska jag ägna min tid åt Erik eftersom han åker till Lanvetter inatt för att hämta sin syster så måste han sova tidigt. 
 
 

Kommentarer
Louise säger:

Älskar din blogg :D Jätte fina bilder och inspiration. Men jag som är häst tjej vill såklart också ha mer om ridningen :)

2013-09-17 | 20:49:24
Fanny säger:

var är 'jackan' köpt ? :)

2013-09-19 | 09:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback