A/Q

Älskar din blogg :D Jätte fina bilder och inspiration. Men jag som är häst tjej vill såklart också ha mer om ridningen :) 
Åh tack så mycket, blir så glad! Det är verkligen jättebra att ni skiver vad ni vill se mer av, det hjälper mig massor! Jag ska försöka blogga mer om mina hästar osv :)
 
Vart är 'jackan' köpt? :)
Den kommer från MQ.
 
Varför slutade du på glädje?
Det var många olika anledningar, för det första hade jag jobbat där i nästan 2 år så kände mig ganska klar och nu när skolan började hade jag inte tid att jobba de som dom ville. Pricken över iet var att dom skulle byta ägare och då passade jag på att sluta, men nu känner jag att jag behöver ett jobb ändå så ska söka lite annat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback