insperationer & idoler

Märks att du läser Hanna Fribergs blogg, mer & mer likt!

Det här är en av komentarerna jag fick igår, och ja jag läser Hannas blogg, men det är bara för att hon är en stor insperation, en idol helt enkelt. Hon är så snygg och väldigt duktig när det gäller träning och kost, därför följer jag hennes blogg. Jag hittar olika idéer hos olika bloggare och jag tycker det är väldigt snyggt när hon skriver som en lite text under bilderna och det har jag helt enkelt tagit över, bara för att det är snyggt och en bra idé. 
 
Mina rubriker tog jag faktiskt inte från Hannas blogg (jag har tyckt att det varit fult med så stora rubriker) utan det var faktiskt Erik som valden den åt mig och då bestämde jag mig för att ha den. Men jag blir otroligt inspererad av henne!
 
En annan tjej jag tycker är riktigt ball och blir inspererad av är Angelica, hon är nog Sveriges snyggate brud enligt mig. Hennes stil och alla bilder på hennes blogg är så perfekt, helt enkelt en grym tjej som jag också ser som en idol. Så jag hittar helt enkelt idéer hos olika bloggar hela tiden och just det här med att skriva under bilderna hittade jag på Hannas blogg, det gör också bloggen lite roligare!

Kommentarer
Anonym säger:

Bara så du vet så var det inget illa menat när jag skrev kommentaren, för jag läser också hennes blogg & ni båda har jättebra bloggar!

2013-05-22 | 16:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback