dagen till ära

Jag har ju legat hemma idag för jag tyckte det blev väldigt jobbigt att gå till skolan idag, mamma och pappa åkte ju iväg med Sune imorse. Jag skulle följt med men jag kunde bara inte, när vi var där igårkväll undvek jag honom och ville inte se honom överhuvudtaget, det blev för jobbigt. När jag gjorde hans mat och vatten tänkte jag hela tiden "Det är sista gången jag gör det här till honom nu" It was too much.
 
Men nu har vi precis varit i stallet och det var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle bli, att bara mocka en box, och bara göra mat till en häst, det var inte så jobbigt. Så istället har jag legat hemma i det uuuunderbara vädret och solat och unnat mig god frukt, mmm!
 
Nu är middagen på girllen och det luktar så himla gott, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback