my lovely dress

Här får ni lite bättre bilder på min klänning och lite detaljer. Klänningen köpte jag till midsommar för några år sedan så den är väldigt gammal, men jag fick ändå väldigt många fina komentarer för den, så himla roligt för jag slängde bara på mig något imorse av ren panik haha! Det har också självklart varit as dåligt väder här och regnet har ÖST ner verkligen så när jag kom hem och tog dessa bilder var håret och det mest förstört.. Men jaja jag kommer ju till värmen på söndag så jag står ut!
 
Jag har precis städat och packat det mesta nu och ska iväg till Paxon och rida lite, mmmm bra dag!

Kommentarer
joanna säger:

vad fin du är lovisa!!

2013-06-17 | 17:42:17
Bloggadress: http://joannabergman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback