Finally done!

Oh herregud, nu har jag rensat hela garderoben och det är inte i närheten av lika mycket kaos längre. Nöjd tjej! Jag och mamma slängde också ihop en egen lite kjol och den blev helt okej faktiskt, ni får se den imorgon.

Men nu ska jag sova för imorgon ska jag upp as tidigt för att släppa ut hästarna. Vi släppte ihop Paxon med den sista hästen idag och det gick bra till en början, men när vi skulle ta in honom hade han som typ 8 stora köttsår på ena sidan för att Balthazar hade bitit honom så. Så han fick stå inte inatt igen så får han gå med lilla Iron i några dagar. Men godnatt på er!


Kommentarer
Elin säger:

Hej! du har så himla fin bloggdesign! jag bara undrar vad typsnittet på texten i din header heter?
Kram!

2013-06-02 | 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback