victoria secret

Idag har jag, mamma och Erik varit runt i stan och inhandlat lite behövliga saker (om man kan kalla det så) Jag fick med mig ett par skor, lite smink, armband som är sjukt fina på och älskade Victoria Secret's Love Spell och Pure Seduction. Både luktar underbart! 
 
I flera dagar nu har jag legat ute i solen från morgon till kväll och haft det as gött, därför har jag inte bloggat så mycket men ska bättra mig. Imorgon drar jag upp till Stockholm lite spontat och kollar på Allsång på skansen och shoppar. Nu ska jag duscha och packa iordning lite för imorgon, puss och kram.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Har du köpt Victoria's secret i Skövde??

2013-07-23 | 19:46:14
Sofia säger:

Vart finns det i skövde?

Svar: Det finns i Tibro. kram
lovisa glimsveden

2013-10-16 | 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback