today's outfit

Klänning från h&m / Primeboots / jacka från Vero Moda / Rayban / smycken från snö & niiice / väska från Urban Expressions.
 
Idag hade jag en söt klänning från h&m, och jag bara älskar den kornblåa färgen!! Jag kommer verkligen köpa fler saker i den färgen för i sommar när man är solbränd blir den verkligen jättesnygg. Men nu ska jag ut till köket (där jag alltid borde vara?) och hjälpa mamma med maten, grillat blir det ikväll, jag kommer visa vad jag köpte imorgon för nu vill jag bara slappa och inte sitta vid datorn hehe. Puss och kram. 

Kommentarer
linken säger:

Haha kul att du inte ens nämner att det inte är din klänning

2013-07-01 | 22:42:18
Lovisa säger:

Haha självklart de är din klänning!!

2013-07-02 | 09:05:54
Matilda säger:

Hur gör du sån där text som du har under bilderna?

2013-07-16 | 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback