följdfråga on Sunis

Tävlar du något med Sune? :) Eftersom att du skrev att du ville ut och tävla mer :)
 
En följdfråga på den förra frågan och jag ska gärna svara. Jag köpte Sune till att tävla hoppning med honom men det har inte gått så bra, han springer rakt igenom hindrena. Det började bra och jag tränade väldigt mycket hoppning med honom för att det skulle bli bättre eftersom det inte gick så bra med den förra ägaren när dom skulle hoppa heller. Efter ett tag blev det värre igen och jag började istället träna dressyr för Johanna och han går verkligen som en klocka i dressyren! Sen visade det sig att han hade hovleds och kotledsiflammation i båda fram och det kan varit därför han bara sprang igenom hindrena för vi vet ju inte hur länge han har haft ont. Nu när jag börjar rida på "riktigt" igen ska jag försöka hoppa med honom igen och se hur det går då, men fördär tävlar jag inte med honom och kommer inte tävla med honom heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback