BLOPPIS

Paljett klänning från H&M med öppen rygg storkel 36 (för kort för mig), aldrig använd och nypris 500kronor nu 300kronor.
Skor från Blink storlek 36 använda 3 gånger för dom är för små för mig, nypris 700kronor och nu 500kronor. Är precis som nya!
Svarta skor från skopunkten storlek 36 använda 1 gång, nypris 300kronor och nu 150kronor.
Connverse aldrig använda för dom är för stora för mig, storlek 5 (typ 38?) och kostar nu 450kronor. Dom är i "mjukistyg" och riktigt snygga!
Mina älskade Miss Sixty jeans är nu för små, dom är slitna på knäna med det är enligt mig snyggt! Storlek 24, nypris 1100kronor och nu 500kronor. 
Leopardjeans från BikBok använda max 4 gånger, storlek s. Nypris 400kronor och nu 200kronor.
Om ni är sugna på något är det bara att komentera, komentera även om ni är sugna men inte gillar priset :) kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback