tråkiga besked

Det har som sagt varit lite krångligt med Sune dom senaste dagarna och vi har haft ute massörer osv, men inget verkar hjälpa och han blir bara värre och värre, vilket jag tycker är så himla tråkigt. Han har tydligen lidit av stress i flera år (även innan jag köpte honom) och det medför att han spänner sig och får ont i hela kroppen och blir svår att rida. Iår är han ju 19 år så han är ganska gammal och nu höll han knappt för igångsättning från inflammationerna förra sommaren. Det här är verkligen jätte tråkigt och vi ska så fort som möjligt ta ut en veririnär till stallet som får kolla på honom, han låg liksom ner hela dagen i hagen igår. Så därför kanske jag inte kommer vara så jätte glad nu och det kanske kommer lite tråkiga inlägg, men det här är riktigt jobbigt för mig, min älskade Sunie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback