Love Is Easy

Hej på er, jag hittade några härliga bilder från Turkiet 2010 typ (andra gången vi var där, förra året var jag ju där med Lisa) och jääävlar vilka sommar känslor jag fick då, och vad jag vill tillbaka och vad brun jag va den sommaren, jag hade ju både varit på Cypern och i Turkiet på några månader. Men idag är det målnigt ute och det känns som att sommaren är flera år borta..
 
Men hur som helst, idag har jag tre mattelektioner och jag måste verkligen gå på alla för matteprovet imorgon gör mig galen. Min msk är också inställd idag så jag har världens håltimma, så himla segt. Jaja, jag tänkte bara meddela att jag fortfarande lever och att jag har världens träningsverk i rumpan och låren idag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback