Attracting Flies

Hej på er! Idag är det den näst sista lovdagen, tyvärr. Men jag har haft ett bra lov och det är huvudsaken! Idag skulle jag och Erik in till gymmet och köra hårt eftersom det har blivit väääldigt mycket mat (dålig också) och ingen träning i påsk för att gymmet har varit stängt osv. MEN eftersom Björn i stallet hade terängträningar på gården idag var vi tvungna att kolla på den lite så tiden bara rann iväg och det blev ingen träning idag heller, jag får helt enkelt bli totally dead tomorrow. Solen är ju däremot fortfarande uppe så och och min kärlek kanske tar en kvällspromenad när han kommer hem! Jag bjuder iallafall på en härlig sommarlåt sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback