ÄCKLIGA UPPLEVELSE, INGET JAG VILL SE IGEN

Hej på er, dagen har bjudit på både vackra och äckliga ögonblick idag. Det började bra med ett ridpass på Baltazar (jag kommer rida honom 3 gånger i veckan framöver) och när jag var klar med det började det äckliga. Det finns ju får i stallet som nu har fått massa lamm och dom går i samma hage som hästarna, och idag blev hästarna galna och jagade dom mer än vanligt, det slutade med att ett av lammen blev trapad på så dom i stallet kommer behöva slå ihjäl den senare idag. Jag tog ut Sune från hagen för han var värst, men när jag släppte ut Baltazar igen blev han galen i lammen han också. Jag vet inte vad lösningen kommer vara, men det var jävligt otäckt att se allt detta, små OTROLIGT söta lamm bli ihjäl trampade av våra dumma hästar, usch! Jag måste också berätta igen att Sune mår inte bra, han har ont i ryggen just nu men vi tyckte nästan han haltade lite igen också, så massören kommer imorgon och efter det får vi se vad som händer! Men för att bli på lite bättre humör lägger jag upp lite inspererande bilder på allt möjligt.
 
Hörs sen, ni får även en liten film då på mig och Baltazar senare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback