the list

Jag tänkte göra en liten sak för att få blogen lite mer intressant. Som alla andra kommer jag göra en lista med 30 punkter och jag ska blogga om en punkt varje dag, nice va? Jag kommer till och med börja med första punkten idag, vilket är mina top 6 favorit låtar. 
 
  
Jag börjar med Imagine Dragons och deras Radioactive. 
 
Paradise med Coldplay, en olide men tröttnar aldrig på Coldplays låtar.
 
Swedish House Mafia är lätt mina favoriter, Don't You Worry Child. Längtar så tills deras final concert!!!!
 
 Video Games.
 
Just Be, älskar Paloma Faith.
 
Tycker i allmänhet att Niki Minaj är väldigt överdiven, men jag älskar denhär låten, blir så glad och taggad på livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback