the list - 10 sanningar

Tio sanningar om mig själv alltså, vart ska jag ens börja?..
 
-Jag är värdelös på att spara mina pengar, men försöker förbättra mig!-
-Jag har en hemlig crush på One Direction, dom är så söta-
-Jag älskar att göra julgodis-
-Jag känner mig ofta ful bland mina snygga kompisar, så irriterande haha-
-Jag saknar att vara i ett förhållande, måste ha närhet-
-Jag skulle bara njuta om jag hittade en rik man i framtiden-
-Jag vill bli framgångsrik designer- 
-Jag tycker rökning är vidrigt, har aldrig testat och kommer aldrig att göra det-
-Jag älskar min häst, även om jag inte alltid visar det-
-Jag tycker det är roligt att läsa böcker, men har inga böcker och har inte drivkraften eller tiden att faktiskt läsa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback