svar om Sune

Varför skriver du inget om Sune eller lägger upp några bilder på honom? Det kanske bara är en statusgrej för dig, att kunna säga att du har en egen häst?
 
Hej på dig också, jag skrattade faktiskt till lite när jag läste den här frågan. Jag har haft egen häst sen jag var 11 år, alltså 5 år och jag har ridit i 13 år, det är ingen statusgrej alls för mig, är det de för dig? Jag har haft både c-ponny storhästar och nu Sune som är d-ponny och så har vi ett d-ponnyföl också.
 
Sune har precis haft hovledsinflammation i båda frambenen så just nu sätter jag bara igång honom, därför bloggar jag inget om honom just nu. Men om du vill det kan jag börja blogga mer om honom! Dock i allmänhet tycker jag bara det är töntigt att du ens tror att det är en "statusgrej" för det är de verkligen inte, varför skulle jag ens ljuga om en häst?
 
Några bilder på Sune från i somras och en när jag, eller mamma, håller på och klipper honom.

Kommentarer
Mamma säger:

Fin Sune!

2012-11-12 | 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback