svar om ögonfransarna

Vill bara varna dig, om det är fransserum som du använder dig av? i alla fall så har alla butiker osv. dragit in alla ögonfransserum produkter för att läkare har upptäckt att det finns något speciellt medel i dom somtydligen är ganska farligt för ögonen. Synd för jag hade tänkt att önska mig det i julklapp...
 
Jo jag har sett detta också, men den jag anväder/ använde mig av är till för människor med cancer, att det ska hjälpa till att få deras ögonfransar och ögonbryn att växa mer. Jag använder det knappt längre (bara någon gång i veckan) och jag har sett att folk har fått utslag av olika medel till ögonfranarna. Jag har inte fått några symtom av denna produkten iallafall! Men jag är ingen doktor så denna produkten kanske är jätte farlig, i don't know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback