ögonfransar

Godmorgon på er! Allt bra med er idag? Knappast med mig, eller nu mår jag ganska bra faktiskt, MEN mitt hår ser ut som ett grått skatbo, nåon som har tips om snygg hårfärg?
 
Jag fick en fråga om ifall jag kunde lägga ut före och efterbilder på mina ögonfransar. Jag har inga förebilder på denna datorn, men ni kanske kan nöja er med att jag hade INGA ögonfransar innan (dom var jättesmå) och nu ser dom ut såhär! Ganska stor skillnad om ni frågar mig, nu har jag bara på mig lite mascara också :)

Kommentarer
Sanna säger:

HERREGUD va fina ögon!!

2012-12-13 | 20:50:07
Bloggadress: http://sanniz.bloggplatsen.se
Elin säger:

Vill bara varna dig, om det är fransserum som du använder dig av? i alla fall så har alla butiker osv. dragit in alla ögonfransserum produkter för att läkare har upptäckt att det finns något speciellt medel i dom som tydligen är ganska farligt för ögonen. Synd för jag hade tänkt att önska mig det i julklapp...

2012-12-16 | 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback